!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Ett nytt onödigt inlägg ;P

Ja nämnde kanske förut att man pyntar på dan före doppardan och jag har precis satt fast sista tomten och jag var bara tvungen att ta kort på nåra...
Jo alltså iår så kommer min 2 åriga lillkusin och ska fira jul med oss och resten av släckten så därför ska min morfar vara jultomte. Hoppas jag slipper spela me, fast det måste ja nog för min kusse typ avgudar mig och vill va me mig hela tiden... Fast hon e jätte gullig och liten men man måste spela me ganske mycket då :S Aja man får offra sig lite om man vill ha julklappar ;P

    

    

                       


Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0