!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Va tvungen :P

Hej igen :P
Jag var bara tvungen till det här ;P
För två dagar sedan så satte ja och min kompis ihop ett pepparkaks hus som jag gjort delarna till för en vecka sedan.Mina Väggar och Tak blev lite för tjocka men det löste sig.
Vi började såklart med att smälta socker och ja vi fick ihop huset kanska bra och det sprack bara på en vägg ^^
När vi fått ihop det fixade vi glasyr och nonstop och hade lite florsocker på och så här blev resultatet:

Fint... eller ?

??

Jätte fint såklart :P

Puss godnatt alla!! <33

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0