!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Emlipemli som bloggar igen

Shu shu folket!
Nu e det Emlipemli som bloggar igen.
Tycker att Molloj uppdaterar lite dåligt just nu hihi :P
Men jag hjälper henne för jag e ju så snäll (A)
Idag kommer Molly hem ialf, hon har ju varit på landet som ni säkert vet, längtar tills på onsdag asså då ska jag typ slagga hos Molloj!
Men det är typ två dagar kvar tills dess...
Men jag får hitta på något annat, juste imorn ska jag typ handla jeans med min mami, skitkul jag vet men jag behöver verkligen ett par jeans!
Aja jag ska kolla på jeans nu men vi hörs på min blogg om ni går in på den!
Haha, klicka på texten för att komma till min blogg, men läs Mollojs varje dag!
Pussokram\Emlipemli♥

Kommentera här<3
kommentar av: Helena

å förlåt för att jag blev arg :D

2010-04-06 @ 10:46:59

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0