!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Flummdag me Emli <33

Hejj bloggare♥
Idag när ja vaknade va det de första jag såg ett mess från Emli <33
Vi skulle till farsta och shoppa jeans eftersom hon inte hunnit det igår.
Ja hade typ skit brotom för att ja skulle hinna duscha, diska, bädda sängen och dammsuga men ja hann bara me att duscha, för vi skulle mötas upp om en halvtimme :P
Ja kom 40 min sent hahah... stackars Emli :P
Men när vi väl kom igång med shoppandet så hade vi skit kul.
Emli hittade typ inga jeans men när väl gjorde det så passa de inte (de va för små)
Ett par som hon hitta på JC va perfekta men det visade sig att de va för dyra -.-
Men hursomhelst så hittade vi tillslut ett par men de gillade igentligen inte Emli men nu älskar hon dem :P
De kanske kommer bli försmå men vi ska försöka hitta en stolek större nästa gång :P
Efter farsta så packa hon o sen drog vi till mig... nu e vi här o har flummkväll och snart ska vi titta på sex and the city filmen!
Vi bloggar lite och tar driv bilder sedan blir det film- och flummkväll :P
Saknar er alla puss <33
//MIG♥
Flummbild :P
Seriös? Nepp!
Flummbild <33
Sminkat oss fint va? :P
Emli sööt <33
Flummfjortisar?
Fjortisar... inte i närheten :P
Jag :P
Hahah Emli XD
Börjar det bli för många? :P
Sööta vi är :P
Oj<33 Flumm :)
Det va nog allt puss <33

Sminkar mig... japp?
Beter mig som en... Nepp!

Kommentera här<3
kommentar av: anonym

SLUTA LEK SÅ JÄVLA TÖNTIGT ....!!!

2010-04-18 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0