!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Slapp dag med Alice <33

Hej bloggare<33
Ida vaknade ja halv 10 efter att Alice smsat mig och fråga mig om vi skulle göra nått.
Har fan inte kunnat sova på hela natten, vaknat flera gånger och typ mått skit dålit också har Stisse typ väckt mig flera gånger när han krafsa på dörren.
Aja, Alice o ja kom inte fram till nått förren kl 11 :P
Och ja vi e me varandra nu, men det e bara en slapp dag ida...
Vi sitter mest vid datan och halvsover :P

Har inge att skriva om så
Hejjdå puss
//MIG
<3


Dagens låt...

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0