!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Skola snart..

Hejj bloggen! ♥
Fölrlåt för att ja inte bloggar på såååå länge men jag ska fixa det lite, jag kan nt lova nått.
Men jag har iaf mkt att berätta :D
Ja vet nt om ja berättat om kollot men det var iaf as kul!! ;P
Visst man kanske inte alltid e sams men man löser det ju allti tillslut.
Det man kan säga att det hände ganska mkt på kollot och jag fick nåra nya vänner.
Jag hoppas på att träffa dem nån dah och kanske åker ja tb till kollot nästa år ;)
Ja pallar inte berätta allt som hände och jag tänker absolut inte lägga upp nåra bilder därifrån!
Det finns mer att berätta. Ja har varit på grönan me kompisar... vilket ja säkert redan skrivit ;)
Men ja har oxå varit me Alice och åkt båt...badat såklart x)
Men det har varit lite tråkit ibland oxå eftersom inga kompisar varit hemma och det är väl det ända som e bra me att börja skolan...det ÄNDA!!
Aja de senaste dagarna har jag varit me Emli för hon har äntligen kommit hem :D
Fast hon har åkt igen -.-
Varit på ung08 oxå ;)

Saknar er alla!

Saknar dig oxå du kmr allti att vara som en syster för mig!

Pussokram♥





Kommentera här<3
kommentar av: tanya

SÖT :D <3

2010-08-16 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0