!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Dan före doppardan

Wow, kom på det nu, visst eh jag duktig :D
Har bakat knäck och ni kan ju gissa hur det gick... jag brände dem såklart -.-
De är krispiga men smakar bränt! :( Jag hade en perfekt färg förut men jag ville ju såklart vänta tills klockan har hängt upp pepparkakor oxå :D
Juste jag har ff Alice julklapp... tror inte hon kommer bli glad av den, det var nog inte den sorten hon ville ha, jag tror att hon sa förut att H&M's var dålig :S
Aja hoppas hon dillar omtanken. Hon har faktiskt fortfarande inte hört av sig :(
Hoppas hon mår bra :/
Vilket tråkigt inlägg vah? Jag är typ helt borta så döm mig inte för hårt.
.
Jag har faktiskt lovat Tanya gmn att jag ska sluta skriva ''jue'' eftersom hon tycker det är irriterande, och jag skulle nog oxå göra det om nån annan skrev så :/
Nej nu måste jag sluta innan inlägget blir ren katastrof...
Fina vah? :D Det var faktiskt svårt!
Mammas vackra paket... det är faktiskt jag som slagit in det :] (stolt)

Kommentera här<3
kommentar av: sofie the best ♥

Haha fin knäck (y) Aja jag skulle inte gjort det bättre haha ;P

2010-12-23 @ 20:03:52
Min sida♥: http://sofiesgold.blogg.se/
kommentar av: tanya ♥

sv; det är för att typ inga vet att du har blogg.. börja tipsa mer :p ♥



skit snygga knäck ;D ♥

2010-12-23 @ 20:22:00
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0