!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Donken x2

Hej mina söta minigrisar :)
Idag har jag som sagt varit med min Sofie oh vi har varit inne i Nacka Forum och shoppat.. eller ah hon köpte allt :D
Fast jag köpte faktiskt en tröja. Som är jätte fin... kan få en bild längre ner...
Vi åt på donken och efter det sådäcka vi och orkade ingenting, ville bara sätta oss ner och sova. Hade ätit för mkt :/
Efter att gått runt och klagat och kollat i lite fler affärer och efter att Sofie köpt mkt så drack vi lite chai latte... skit gött fan! Vi satt och snacka lite sen började vi gå runt igen, och förjade klaga igen... Men innan hade vi skit kul!. När vi skulle till Donken så hamna vi mitt inne i parkeringshuset.. och ah vi gick mot utfarten där bilarna åkte och under de där pinnarna som öppas och stängs för att släppa in och ut bilarna... Men vi såg sen att utfarten ledde till en motorväg, och ah där kan man inte direkt gå så vi gick tillbaka hela fucking vägen och alla som åkte förbi bara glodde och stannade...
Men hur som helst så hade vi skit kul men va jävligt trött.
När Sofies pappa kom så åt vi middag på donken :) Jag vet tjockisar... ;p
Nu sitter vi iaf och bloggar lite, hittade en mascara förresten... helt ny :D
Ska ut med lite tomtebloss sen ;) puss ♥

Kommentera här<3
kommentar av: mathilda

fotboll XD <3

2010-12-27 @ 23:59:27
Min sida♥: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0