!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Gitarr :D

Har stämt min gitarr, äntligen. Det tog typ hundra år innan jag faktiskt fattade att jag skulle stämma strängarna enligt den tonen det stog att jag skulle stämma dem i -.-
Jag har iaf stämt den. Molly vara mkt glad nu!
Måste byta ut strängarna mot stål... det låter så jävla mkt bättre :)
Men strunt i det... Jag har gjort klart pepparkakorna och ni ska få bilder på dem sen för jag glömde kamera sladden hemma -.-
Jag lovar de är skiit snygga *hum*hum*

Aja ska väl tråka ihjäl mig lite till... messa snälla :D


Saaknar dig underbaraste bästa vän! ♥


eh hon inte helt gorgeous! ♥
Älskar dig!

Kommentera här<3
kommentar av: tanya ♥

vad söt du är ! :D men du ska nte säga så mke, du är ju sjukt söt du md ;) ♥

saknar dig med bästa vän, sjukt mke :/ kom hem :(

& älskar dig!!! :D ♥

2010-12-23 @ 09:57:20
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0