!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Hey my friends

Tja tja :)
Har inte hunnit blogga idag eftersom det hänt ganska mycket... eller ah det har varit lite kaotiskt :D
Mina små kusiner har varit här och jag har fått en present till men ni får se den senare.
Min kusin Emma är 3 snart 4 och hon älskar ju sin stora kusin Molly :D Hon ville visa mig allt, berätta allt, och leka med dockor :/ okej lite jobbit var det men vad gör man inte för sina fans.
Har ätit lite julmat haft en liten mini julafton till då Emma bara ville ha mer och mer, och blev lite irriterad när hon bara fick öppna typ 10 presenter...
Men hur som helst så har jag inte kunnat bloga med dem här.
När de gått så satte morfar hursomhelst på en skyddsplast på min mobil som står emot rispar och fingeravtryck :D
Men den skulle såklart stängas av då och skulle inte användas på 24 timmar -.-
Jag är mobil desperat.... jag som precis fått en ny, och så får jag inte ens använda den!
Nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv så chao chao ♥
liten kusin :)
liten mig :)

Kommentera här<3
kommentar av: Joanna (y'

tack :) detsamma :D

2010-12-26 @ 21:19:34
Min sida♥: http://joannaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0