!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Juldagen

Hej svej alla :D
Nu är det juldagen (dagen efter jul för de som är jävligt trögfattade )
Har fått världens bästa julklappar, en mini pc :D En mobil :Dcklig... och en peria! :D
 En film, en skit rolig bok. och annat skit :P Men en mini pc!!!! jag är så lycklig. och en Xperia!
Aja måste ju se om jag kan använda den hemma :/ Jag behöver ju internetskydd, ska nog kolla det när jag kommer hem, det tar nog inte så lång tid. Sen måste jag synkronisera (stavning) nätet med datan och man behöver typ en kod, och den kan inte mamma :s ♥
ni ska få lite bilder på lite...


(använder mormors sämsta kamera )



:D

Har fler julklappar men de är inte lika intressanta, men ni får bilder på de sen ;p


fick även den här filmen ;) ♥


Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0