!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Shiiit

Hahahaha shiit hade glömt att ja hade en blogg :P
Måste ha varit ganska tråkit att ja inte skrev nått men nu kommer ett gullit inlägg.
Hänt lite saker men ja kommer inte ihåg allt... en sak kommer jag ihåg för det vah igår ;)
Eller ah... i torsdags var det Föräldra redovisning och det vah väl okej, bara det att vi fick vah i skolan till halv åtta.
Men vi fick ledigt på fredan så drog jag, Sara, Hanna, Hanna, Terese, Matilda och Emli till Eriksdals.
Hade sjukt kul där, fast jag förlora en timme på att jag inte hade nån bikini topp och det fanns ingen att köpa -.-
Men Matilda hade en jag kunde få låna så det slutade jue lyckligt :P
Fast det va fösta gången jag var i bikini på väldigt länge och tro mig.... jag gillade det inte, usch!
Aja det var iaf skit kul... men min handduk försvan men sen kom den tb :)
det vah det... o juste nästa vecka är sista riktiga veckan i skolan XD Nice eller vad?! ♥

Kommentera här<3
kommentar av: tanya

hahahhahaha hur klantig får man vara? xD <3

2010-12-12 @ 09:34:29
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0