!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Sofie, Hanna ♥

Varför har den här veckan gått så jävla fort... jo för att jag ska kunna vara glad för nånting....
Veckan har varit ganska krångligt och jag har blivit riktigt irriterad på en person, vilken inte höll så länge dåh, tappat nycklarna, skolkat, glömt kläder till landet, missat tåget, förfrusit, sabbat meh nån jag gillar, mm.
Det med att missa tåget var idag... Skulle vara meh Hanna och Sofie efter skolan. Hon skulle träffa en person så jag åkte meh för jag skulle in till TC sen.
Men vi hann inte långt innan jag var tvungen att dra, skulle till tåget, skulle jue till landet.
Men iaf så gick jag av i hötorget (kom inte ens fram till farsta) vilket var lite dumt eftersom det var 8 minuter kvar, missade den precis. Men jag snackade med Hanna och Sofie såå det var helt okej :)
Men när det gått säkert 8 min så står det 2 minuter och då ändrar den till 9 minuter -.-
Fick damp... i huvudet iaf. Så missade tåget jag skulle meh i TC.... hahah kul vah!
Japp det var min fina dag en än gång :D ♥
Glömde kameran igen men det kanske blir nåra foton..

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0