!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Tc

Loooooov för fan gillar som fan!
Men det börja inte direkt bra...nice dah i skolan men sen så skulle jag Sofie och Hanna in t stan för att köpa julklapp och det gick väl bra och det vah grymt kul :D
Men sen så skulle jag t tåget skulle möta upp vid 3 och ta tåget sen.
Och ah ni kasnke inte vet det men det är ganska mycket fel på tågen när det är snö ute så a. Det var ett tåg som stoppade hela trafiken som hade gått sönder .
Första tåget var inställt så det var 40 minuter kvar till nästa tåg och det var ju självklart sent!
Först 10 minuter till halv 4 sen 10 minuter till till 20 i 4 sedan 10 minuter till 10 i och ah ni fattar... det höll på så tills kl halv 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damp serriöst. Det är fan flera timmar. Jag fick sitta i Tc i flera timmar.. öö .he! :(
Fast jag fick lite godis ^^
Men sen när tåget ÄNTLIGEN kom så var det så fullt att jag fick stå i en liten trappa på två steg och alla stog typ som sillar (eller vad man säger) Jag orkade jue såklart inte stå hela resan så jag satt mig ner... i en vettenpöl som plivit -.-
Kul vah.. nej :(   Desutom var allas arslen precis vid mitt ansikte :/
.
.
Molly gilla molly gilla mkt xD
.
.
.
.
.
.
Sen så hittade jag jue en fin sittplats på bagage plats (svårt och förklara) men det gick iaf att sitta på... så jag kunnde ju bara satt mig där från första början -.-
Men jag som ville att resan skulle ta slut fort så att jag slapp sitta där, somnade x) ♥
Det var min roliga dag, hoppas ni blir avundjuka ;) ♥

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0