!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Vaknade 15:30

Japp ni hörde rätt... senaste jag vaknat ska jag säga! -.-
Men nu har vi iaf gjort oss i ordning så vi ska snart dra till zootopia och ica för att handla lite ;)
Vi ska baka :D Det kommer gå sä jävla bra, vi ska baka chokladmuffins, med marsmallow (stavning)
Ni kommer självklart att få lite bilder på det sen så det är bara att stå ut.
Jag har ont i magen.
Ska börja med dagens outfit, låter det bra?
Aja ni får mer uppdatering när vi kommer tb... juste jag msået hem 20:00 -.- Jobbiga ens föräldrar kan vara ibland asså... :(
Puss på rooompah! ♥

Kommentera här<3
kommentar av: Amanda Johansson

Jävlar vad eftertrött man är när man sover så länge, eller a, iaf jag när jag sover till 11. HAHAH.

2010-12-28 @ 21:22:04
Min sida♥: http://mollke.blogg.se/
kommentar av: Rebecca

vad söööööt du e gmn!!!! saknar diig lillsyrran puss på ruuumpan!! (går nt att göra hjärtan på denna data :( men hjärtan från miig:)

2010-12-29 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0