!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Vill du veta hur min dah varit -.- Läs, tro mig, man kan inte vara klantigare.

Så klart du vill.
Okejj först kan jag säga att det varit ett helvete, sen kan jag säga att det varit jobbit, tröttsamt och kallt :)
Jag skolka från b språket ida för att jag skulle köpa matsäck till senare...
Skulle träffa Sofie för hon kom inte in på lektionen (om det nu var nån) men ah så jag somna i soffan som vanligt men var ändå klar vid typ 8. Började gå och när jag kommit halvvägs så upptäcker jag att jag glömt väskan så jag går tbx. När jag kommer hem så upptäcker jag att jag glömt mobilen oxå så jag tar den och går.
När jag kommit en bit så kommer jag på att jag glömt väskan igen -.-
Jag går tbx för att hämta den (måste ha min matsäck nånstans) och när jag kommer upp till dörren så visar det sig att jag glömt nycklarna -.- Asså fatta vad irriterande... Jag gick och letade typ hundra år sen så hittar jag dem men då orkar jag inte gå tbx för att hämta väskan så det fick bli en plastkasse :) ♥
Men inte nog med det... vi skulle jue till nått fucking museum för att kolla på terrakotta (stavning) Så vi fick gå hur långt som helst i snöstorm. Emelie såg ut som en ''knullad apa'' och jag var nära därpå :/
Det var jävligt tråkit oxå -.- Fast pepparkaksutställningen var lite cool...

Aja det var min roliga dag :D ♥


Gillar toan ;) ♥

Ps; Lite nice har den varit ändå... slutade kvart över två istället för halv 4 :
     Och inga lektioner :D

Såå nu fick ni lite positivt ♥

Kommentera här<3
kommentar av: isabelle

sv: tack dtsm!:)<3

2010-12-16 @ 19:26:27
Min sida♥: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0