!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Alice <3

Nu är jag hemma och har precis ätit:P
Alice har kommit och vi ser på en film vi spelat in men det e nått lite märkligt med den... vi äter också sura björnar och lyssnar på musik:P
Jag ska snart hjälpa Alice med sin blogg, men jag hoppas att det inte blir för mycket för jag e ingen expert :P
Den här dan kommer nog bli bra... Alice ska sova här och vi ska även till ett "övergivet" hus nära skogen :o
Vi tar nog sparken eftersom det knappt finns nått annat sätt att ta sig fram... om vi inte går, men det orkar ja inte ;P

Kommer snart tillbaka, hejdå <33

 youtube :P

 mmm... :P

Kommentera här<3
kommentar av: Michan<3

Nice<3

Det där med huset värkar ju spännande!

2010-02-06 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0