!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

God morgon <3

god morgon alla<33
Har precis vakna och ätit frukost... fanns ingen frukost så vi tog rester från pizzan som vi gjort igår :P
Alice har sovit här och nu sitter hon och nördar sims :P hmm... hon e typ den ända som jag känner som spelar sims :P jag tröttnade för ett bra tag sen ;)
 Jag lyssnar på musik och bloggar lite :P
Vi har FF...så jävla skönt, bomba musik :P
Felix(min katt) sitter i fönstret och tittar ut, han e så söt! fast han har redan haft ner lite saker :S
Får se vad vi gör ida, kanske drar till spök huset eller nått :)

aja får se vad vi hittar på hejdå alla
//mig <33

                    

Kommentera här<3
kommentar av: Molly <33

Jag spelar inte sims <33

2010-02-10 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0