!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Halv 6 hos Hanna :P

Hej bloggläsare <33
Ida har det varit tråk skola...trode ni inte va :P
Efter skolan gick ja hem till Emelie för att lämna nåra uppgifter vi fått i skolan... Emelie e sjuk och måste få uppgifter hem för att inte hamna efter :s
Vi har NO prov snart :(
Efter att ja varit hos Emelie stack ja hem till Emli :)
Ja o Emli blogga lite och åt en jätte god kladdkaka me nonstop på :) Jätte gott :P
Vi tröttnade efter ett tag vid datan och drog ut och åkte snow racer och pulka i nåra backar som vi hitta :P
Emli o ja skratta skit mycket när vi flög fram och ramlade av pulkorna och snowrecern :P
Efter ett tag när vi gått till en backe i skogen så börja Emli följa efter ett par orädda rådjur :)
Snön va skit djup så vi var helt slut när vi kom tillbaka till backen :P
Vi sjönk ner till midjan nästan :P
Vi hade jätte brottom hem för vi skulle göra oss iordning till ''Halv 6 hos mig''
Vi sprang upp och in i Emlis rum där vi gjorde oss iordning :P
Emelie sminkade mig... Ja kunde inte det blev bara helt fel :P
Vi hade två tofsar och hårspray :P
När vi va klara sprang vi hem till Hanna som skulle ha den här gången :P
Hanna st var redan där men strax efter att vi kommit, kom Matilda <33
Hanna hade lagat kyckling i ugn, den var jätte god men ja e lite rädd för kyckling för de e så gelé aktiga ibland :P
Vi typ prata o skratta skit mycket,drack läsk och åt mer kyckling :P
efter ett tag fick vi efterätt som var skit god :)
Det var vit chokladmousse med färska jordgubbar och amerikanska blåbär =)
Ja åt upp min och sen så orka inte Matilda så ja fick resten av hennes ;)
Vi prata o skratta ännu mer och Emli ringde typ nåra och drev lite :P Hon tog nåra foton på sig själv och alla andra <33
När vi inte ville prata mer så sjöng vi singstar :P
Ja o Emli va i samma lag, och Hanna, Hanna och Matilda va i samma :P
Vi hade skit kul:P Ja suger på att sjunga så det blev ganska låga poäng men jag bjöd på mig själv och dansa lite :P
De filmade lite, och vi kollade dem, de va skit roliga och vi skratta skit mycke :P
Vi sjöng lite till, och Emelie och jag vann...not! ;P
Vi tog skit roliga bilder när vi sjöng och Matilda typ dansade eller nått :P
Vi hade skit kul o skrattade åt alla foton och videor :P
Hahaha skit kul:P
Men tillslut var jag tvungen att gå hem :( Så ja sa hejdå och nu e ja hemma och ser på tve :P
Älskar er hanna, hanna, matilda och Emli <33

Nästa vecka e det kanske ja som har det... det blir fläskfilé och potatisgratäng :P

Puss hejdå
//MIG


Bästa bilden på Emli o mig :P

Driver lite ;)

Hanna, ville inte va me på bild :P

Hehe, singstar :P ja o hanna börja :P
ja såg helt fel ut :P

Sedan var det Emli och Matildas tur :)


Kommentera här<3
kommentar av: Emli <33

Mums!

Älskar dig Molly gmn!

2010-02-24 @ 17:37:42
Min sida♥: http://hejjsansvejjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0