!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Svar på kommentar:

Asså sofie... ja ville inte vara din bästis ganska länge men då va ja lite feg så ja våga inte säga det... Ja pratde alltid med nåra om hur orättvis du var mot mig och att jag igentligen inte ville va din vän då... Och du kan väl FAN låta bli att blanda in det förflutna!
Det var 1 år sedan och jag var feg och lite blyg!
Emelie är inte den ända andledningen till varför jag bråkar!
Det här började när vi diskuterade Anonym och att jag inte ville säga vem det var, så det har inget me Emelie att göra!
Jag har inte sätt nått inlägg som Emelie laggt ut förutom det om dig! Men det kan man ju inte låta bli!

Kommentera här<3
kommentar av: Elin

Sv: Tack så mycket :) Följ gärna via bloglovin om du vill =)<3

2010-02-17 @ 21:30:38
Min sida♥: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0