!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Tanya ida <33

Heej bloggen <33
Ida har ja haft skola som vanligt... tråkit!
Efter skolan va jag me Tanya, vi stack hem till mig.
Först när vi slutat skolan drog vi hem till emelie(hon hade gått hem för att hon va sjuk) för vi skulle hämta lite pengar och en lista på vad hon ville att vi skulle köpa :P
Vi e ju så himla snälla och hjälper Emelie ;)
Men vi blev lite förvånade när vi fick se allt vi skulle ha :P Men aja, hon e sjuk. vad gör man inte:P
När vi lämnat allt åt Emelie så stack vi hem till mig.
Vi skulle ha haft dans senare men den var inställd för vår dans lärare var typ fast i holland efter en tävling. Han kunde inte komma hem på grund av snön... Gud jag hatar snön, kan det inte bara bli vår...Tuben e typ inställd överallt och bussarna e fulla + att det går ersättningsbussar :( och jag måste gå till skolan i -22 :(
Aja, när vi va hemma hos mig värmde vi oss och när mamma kom hem va vi i mitt rum :P
Tanya sminkade mig och jag skrev: Jag e en bimbo" i hennes panna :P
Hon gav mig en fjortis makeover :P
Vi hade skit kul och tog massor av bilder och spelade in videoklipp som blev skit roliga :P
  Söt du e Tanya ;P
Bästa bilderna på dig ;)
Tillslut va Tanya tvungen att gå:( vi sa hejdå och nu sitter ja och bloggar :P


Puss alla
//MIG

PS... Imorn blir det Emelie sötnos, sedan blir det Hanna,Hanna och Emelie :P DS!


Kommentera här<3
kommentar av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Läget idag? :D

2010-02-22 @ 22:18:52
Min sida♥: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0