!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Bio med Emli <33

Hej bloggen!
Idag har jag varit med Emli och kollat på Remember me, den va skitbra men sorglig också ;/
När vi kollat på den åkte vi till farrsta och Emli köpte två linnen och en tunika :P
Jag köpte new moon och man fick en affisch på Jakob!
Emli fick också en hihi :D
Sen tog vi bussen en station, nödvändigt jag vet :P
Nu ska vi äta och sen kolla på 2012 och new moon och sen slaggar jag hos Emli!
Linne som Emli köpte :P
Ett svart linne som hon köpte xp
2010 x)New moon :DEmli söt <33
Hejdå det var allt puss
//MIG

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0