!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Kärlek i massor

Det finns många sorters kärlek men den kärlek jag känner för dig är speciell.
Du är mer än min vän, men jag är inte kär och du är inte min bror.
Jag älskar dig och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Jag gjorde det förskräckliga misstaget och trodde att jag var kär i dig men det jag känner för dig är något större, något bättre. Du vet nog inte hur mycket du betyder för mig och jag kan inte förklara men du ska iallafall veta att du betyder allt, det kan inget ändra på. Det är du som håller mig kvar på jorden, det är runt dig allting kretsar kring ♥

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0