!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Snö!!

Yey snö... det ska vah mycket snö och det är det.... hurra ! :D
Japp det var det jag ville säga.
Eller a... nu är jag på landet och äter lite ostbågar och chattar.
Inte mkt att säga om det.
I tisdags när jag kom hem från halv 6 hos mig så gissa vad. Klockan var 9 och porten var låst och jag hade ingen nyckel. Mamma var och pluggade så jag visste inte när hon skulle komma hem och jag hade ingen mobil -.-
Jahapp, fick sitta där i tror jag 40 minuter... Vet ni hur kallt det va?!!!!!
Jag förfrös fan!
Kunde inte messa heller eftersom min mobil var där uppe, snyft stackars mig :(

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0