!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Utvecklinssamtal

Jahapp ida var det hemstudiedag... så jävla skönt att äntligen få sova.
Okej det har ioförsig precis varit helg :P
Men iallafall så har jag varit med Arvid och Hanna ida.
Vi gick i det jävla regnet ända till honom bara för att han inte orkar lyfta sitt jävla arsle...
Vi var hur som helst hos honom ett tag, det var ganska tråkit eftersom dem bara satt och kramades.
Men vi gick vid tre eftersom Hanna skulle hem och jag skulle till skolan.
I skolan hade jag utvecklingssamtal och a... jag var väl bra i skolan, mer än så var det inte.
Fast det var som in i helvete tråki :/
Snacka lite med Hanna sö älskligen, det var tur att hon va där :P




Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0