!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

älskar er alla ♥

Tänker inte skriva mycket om er för det finns inget som kan beskriva hur mycket ni betyder för mig ♥



Hannusen : En av mina absolut bästa vänner ♥
Diig kan jag berätta allt för och jag kan vara miig själv med dig.
Du vet när jag inte vill prata och är nere, du respekterar det men orkar ändå gå med mig.
Jag blir som flummigast med dig och då kan vi skratta åt allt och hur länge som hälst ♥
Vi pratar om de konstigaste saker och kan börja bråka om exakt vad som helst :P
Men även om vi bråkar blir vi alltid vänner igen. Du e en vän för livet! ♥



Tanya: Diig finns det mycket att säga om.
Jag kaan säga precis allt till dig för jag vet att vad jag än säger så kommer du stötta mig och hjälpa så gott du kan. Du bryr dig om mig och ibland känns det som om jag inte förtjänar det.
Du vet att jag kan bli tyst ibland och du bjuder in mig när du pratar med andra och du respekterar vad jag tycker och säger. Jag tänker inte berätta allt men det finns mycket mer. Älskar dig ♥


Sofie: Vi har bråkat ett tag förut och varit ganska barnsliga båda två.
Men nu är du ändå bland mina bästa vänner och jag kan vara mig själv med dig.
Jag kan lita på dig och jag gillar att prata med dig ♥
På tisda ska vi va me varandra och då kommer det nog finnas mycket mer att säga.


Hanna: Hahah din lilla olycka... hur lyckas du skada dig hela tiden :D
Nu har vi inte varit med varandra på ett tag men när vi är så har vi alltid kul :)
Du är alltid positiv och försöker alltid muntra upp en när man är nere.
Vi pratar om det mesta utan att tänka på det och det är en av de bästa saker ♥


Emli: Min lilla bebiis :)
Du och jag flummar alltid och skrattar åt allt.
Vi har inte varit på ett tag så jag saknar den tiden då vi va och jag hoppas att en del av den kommer tb ♥
Du är lixom en skööön person och jag saknar dig ♥

Kommentera här<3
kommentar av: tanya

nämen älskling! det är klart att du försänar dt. du betyder så mycket för molly, ett liv utan dig är fan inte värt att leva! jag kommer alltid att finnas här för dig och jag kommer alltid att stötta dig vad som än händer så har du en stor plats i mitt hjärta! ♥

2010-11-01 @ 11:58:59
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/
kommentar av: Sofie <3

Naw detsamma älskar dej! ♥

2010-11-02 @ 22:57:59
Min sida♥: http://sofiesgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0