!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Broöppning

Hej på er ♥
Det finns ännu en sak som jag hatar me att vara på landet och det är broöppningar!
Skulle in och köpa typ vantar och lite sånt,eller först var det bara för att ja skulle följa me in o köpa skruv och ja hade inget att göra. Sen när vi kommer tillbaka...
Självklart broöppning.
Visst broöppning e inte så farligt men som många andra gånger så hade den ju så klart fastnat!
Nån reperatör va lixom på väg när vi stått där i 20 min.
Vi visste inte när han skulle komma så vi stog i den jävla kön ett tag, det var typ bilar som vände hela tiden.
Vi palla inte mer efter 35 minuter när vi visste att bron troligen inte skulle vara klar förnst vid 2. Klockan var typ 12 då.
Så a på över två timmar kom vi inte hem... Bron e det ända sättet att ta sig över till ön där vi bor.
Men iaf så efter två timmar så var den fixad.


Om man har en bra vecka så ska självklart helgen gå åt helvete!!

Först min handled, sen mobilen, sen tar mina pengar slut (som skulle räcka hela månaden) dels på grund av att ja måste köpa nytt simkort -.-
Och nu så ska man ju få sitta i bilen i två timmar för att få komma hem.
Vad kommer nu...





Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0