!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Okej inte alla...

Okej ja har inte varit me ALLA mina bästa kompisar.
Ja har faktiskt inte varit me dig Tanya... det känns faktiskt knapp som om vi pratat speciellt mkt.
Ja vet inte vad det är som händer men nått är det.
Det känns inte som jag kan prata riktigt med dig längre... ja döljer saker som ja annars skulle berättat för dig först av alla!!
Ja ser dig ger dig en kram o går... så ska det inte va ♥
Ja älskar dig verkligen o snälla lova mig att vi gör nått snart.
Så att ja kan berätta, så att vi kan prata.
Jag vill kunna prata me dig och ja vill vilja säga allt till dig!!

Älskar dig mer än nått annat!! ♥♥



Kommentera här<3
kommentar av: tanya

sv; veet ! asso det var typ år sen.. haha kanske nte men ändå ;D men nästa vecka.. kan du onsda? <3

2010-10-02 @ 19:01:56
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0