!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Tada!

Tada ja e tebaka x) För ögonblicket iaf...
Gissa vad jag gjort hela dan.... Skooola!
Wow jag trodde inte det kunde bli tråkigare -.-
Ja somna på bildlektionen när Felix gick igenom surrea....nånting. (bokstavligt) Sara fick väcka mig :]
Annars va väl dan okej antar ja... fast ja tror ja kommer få ett ärr på handen :(
Ritade lite på min hand med blyertspennan... hoppas det försvinner!
Snart kommer min mormor... skit kuul ja vet.
Imorn ska ja vara me Tanya gmn och ja hoppas att det e bra väder så att vi inte sitter inne o tråkar.
 Lägger upp lite bilder såå puss ♥
Saakanar dig Hanna vet inte hur ja ska klara mig utan dig!

Vi måste göra nått snart Hanna sö du me Sofie.
Älskar er! :)

 
Litet foto på Emli gmn ♥

och Hanna gmn ♥


Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0