!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Tanya o Hanna

Ida har ja varit me Hanna o Tanya sötnosar♥
Ibörjan gjorde vi inte mkt... vi gick mest runt lite o snacka sen så skulle Tanya lämna sina skolböcker så vi drog dit o lämna dom.
Vi blev kvar där sen för vi träffa Kalle och Tanya fick en ide att hon skulle sminka mig x)
Vi satt utanför skolan medans hon sminka mig sen gick vi till Hanna och hämta lite fler saker.
Vi satt utanför Hanna och Tanya fortsatte att sminka mig och ja får erkänna att det blev ganska bra!
När ja var klar sminka hon Hanna och typ tog kajal på Hannas ögonbryn så hon blev jätte fiin :)
Vi tog väl lite bilder och satt inne hos Hanna ett tag.
Mkt mer hände inte men här kommer lite bilder ♥

Före...

 Efter XD





blir fler senare puss ♥


Kommentera här<3
kommentar av: Sofie <3

Söt du blev Molly ! ♥

2010-09-23 @ 17:10:20
Min sida♥: http://sofiesgold.blogg.se/
kommentar av: Anonym

HAHAHAH wtf ! xD ♥

2010-09-24 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0