!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Jag vill bli blöt.

Ni anar inte hur badsugen jag var idag. Var hos Alice idag, satt på deras brygga och solade, Alice och jag paddlade lite i deras kajaker, så jävla skönt verkligen sommar nu!
Hade vattenkrig med hennes brorsa oxå och ah man kan väl säga att han tog den värsta smällen ;o
Men men jag skriver helt fuckt up, vilket ni kanske märker.
Juste... har klarat mig undan spindlar... eller ah jag har gått förbi stora spindelnät, suttit med en spindel bakom ryggen, kollat på den utan att rysa och allt... skulle klättra över deras båt till andra sedan bryggan och en stor spindel lurade bakom badstegen men jag så modig som jag va putta bara bort den :o nej men jag var cool idag :D

SOMMAR!!!!!!!!! 

Och så vill man knulla... nej men rubriken blev lite.. fel x) Men lite kul är det ;p

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0