!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Pengar rullar inte in som det ska... det går inte bra nu

Hej everybody!
Har varit med Sofie idag... juste förlåt för SKIT dålig updatering!
Ska få mina pengar snart ! :D ÄNTLIGEN!
Men jag har varitmed Sofie hela dan iaf och det har varit en skitrolig dag med smör, lebbar och poliser x)
Och nej det var inte vi som hade problem med polisen men vi ficktyp snacka med dem för att vi såg en kille som sprang från polisen och skit. :P
Annars så har jag blivit fett bränd... har fått en jävla rand.... hoppas den blir brun och inte röd, inte snyggt assooooo!
Nu så har Sofie gjort mig till ettjävla monster... såg bra ut i fel ljus men när jag kolla i rätt ljus ser jag ut som en orange fuckin idiot!... typ som Sofie x)
Aja ska sätta migoch gråta lite men ha en bra dag ni med! ♥


Kommentera här<3
kommentar av: tanya ♥

SV; HAHAHA icant help it ;)



hahha snällt mot sofie :D

2011-04-18 @ 21:33:23
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0