!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Äckeli päckeli

Kom nyss hem från landet. ÄNTLIGEN!
Ska träffa Tanya imorn! OMG! jag döööör! Fattar ni hur mkt jag saknar den människan eller?!
Vi ska göra nått roligt... har pengar!
Men hur som helst har det varit en liten äcklig dag.
Först hittade jag en larv i maten, vi åt pommen! Jag ville ha.. MEn då hittar man en larv!
SEN så blir man attakerad av en trollslända.
SEN är det en kille som spyr på tuben, en bit ifrån oss.... han spyr inte lite heller, så alla i vagnen bytte vagn haha... vi med :P 
Usch fy fan
Den va typ friterad oxå x)


Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0