!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Tanya snart

♥ hej !
Dt var ett tag sen vah? hah men jag ska kanske börja blogga lite...
Ska hursomhelst träffa Tanya snart skulle gått nu men jag får inte gå förnst jag ätit -.-
Aja SEN får jag träffa älskade lilla Tanya. Vet inte exakt vad vi ska göra men tror att vi åker in nånstan, skulle köpt linne men jag har inga pengar och mamma är för snål för att låna ut :/
Men Tanya skulle iaf köpa tror jag :D
.
Gissar att ni vill ha en bild...
Bilden blev kanske inte så bra då men jag gillar mitt öga där ;P ♥

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0