!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Isfiskat

Nemen tja alla roliga bloggläsare! ♥
Är på landet, följde med Alice till ridningen och frös fittan av mig typ och njöt lite när en av hästarna fick spel men annars har det varit ganska lugnt. Har varit med Alice älsk och spelat lite mario och isfiskat :D
Far fett tråkigt eftersom det aldrig nappa och man frös. Men det var kul att vara ute på isen och typ bara snacka och så, men det var i helvetes skönt att komma in sen och dricka varm choklad och macka :)
Alice har lite problem med en sak och jag ska ta ett snacka med henne sen..
Imorn blr sämst eftersom jag ska till kusinerna, orkar verkligen inte, jag vill inte leka med dockor hela dan eller vara snäll och glad. Jag vill sitta hemma i soffan och vara trött och grinig. ;p ♥

Kommentera här<3
kommentar av: Emelie

Molly det heter pimplat (a) :P <3

2011-01-24 @ 20:35:45
kommentar av: isabelle

fett fin sista bild :)

2011-01-26 @ 20:37:17
Min sida♥: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0