!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Kan väl blogga lite xD

BIdag har varit en lugn dag förutom att jag pratat me biträdande rektorn, förklarar inte i bloggen varför men ah det var lite konstigt... fast nu kanske man tänker sig för innan man säger saker.
Annars har dagen varit lugn, hela veckan har varit lugn och jag har varit med kompisar, imorn ska jag vara med Alice gmn äntilgen.. och juste ska åka till Grekland i september!! :D ♥ bäst
Fick lite fina presenter från mormor och morfar som de köpt i vietnam, en ''badrock'' jag kan ha vid poolen, en spegel och toblerone :D
Jag som lova atta inte äta sånt hmm....
spegel..

Kommentera här<3
kommentar av: tanya ♥

haha söööt! :D ♥

2011-01-22 @ 13:27:18
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0