!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Oj

Oj ahahah glömde bort er :/ Ska inte hända igen..
Idag har varit sämst, för jag dog typ i skolan, så jäkla trött, mådde inge bra heller, nu eh jag bara snurrig men annars så är jag på toppenhumör :D
Har varit med Hanna fru idag och bara tagit det lugnt.. ätit pommes och plättar och köpt 8 haribo påsar så jag svullar lite nu xD
Gullig jag eh vah? :o ♥
Hanna och lilla Nellie
Spelade lite kodd i måndags (nazi zombies) så kul! ;)
Emli hade tråk på Spanskan....  ♥
.
.♥
Har tråkigt så det blir FINA bilder på mig xD
Fick den av mormor och morfar efter att de varit i vietnam xD Tack mormor och morfar! ♥
Fin.. neeee, men cool absolut ;o ♥

Kommentera här<3
kommentar av: malin [fotoblogg]

sv: hihi tack :) du är också söt!

och vilken fin blogg du har :)

2011-01-26 @ 21:00:29
Min sida♥: http://mkarlstrom.blogg.se/
kommentar av: Jossan <33

Fett söta bilder !! Jag har oxå en sån hatt elr vad man ska säga och jag fick den oxå av mormor oh morfar från vietnem :D <33

2011-02-08 @ 07:44:41

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0