!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Oj oj oj

FÖRLÅT! För dålig uppdatering... har verkligen inte haft nått att skriva om men det har jag nu :D
Har varit med Hanna hela dan idag oh igår, slagga ju hos henne som jag kanske berättat och det var skit mysigt att träffa henne igen, och vi har haft kul som vanligt. Jag kunde däremot varit lite piggare men är man trött så är man.

Ska hursomhelst på bio imorn men Emelie, Jocke och Oscar. Får se hur det blir, trött ber jag om att inte va!
Men det är typ fullbokat oxå och man måste köpa biljetter och jag kan inte köpa jag har kontanter.
Men jag och Oscar hoppas att det finns två platser över nånstans :/ snälla!

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0