!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Snart åker man ifrån sthlm då...

VÄntar på att nån ska hämta mig och sen åker jag till landet... ska vara där en vecka kanske åker hem nästa fredag och slaggar hos Sofie till måndag. Har ju inte sett henne på över en vecka :( ♥
Bara så att alla vet har jag för mkt kläder, packat ner allt och jag ska vara borta i en vecka på ett ställe där jag redan har allt jag behöver... hmm ♥
Ser ut som en punkare eller rockare nu... leopardtights med ett frunt linne med svart skärp.. haha orkar inet bry mig x) ♥

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0