!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Fake

Det är verkligen hemskt! Jag har varit ute och festat varje natt nu och alkohol är ju inte så bra om man vill vara smal...
Dessutom har jag ätit på McDonalds...

Typ varje dag! Och nu får jag inte igen mina jeans! 
Fatta vad hemskt!? 
Jag som hade sett världens hetaste klle, men tror ni han vill ha mig nu, när jag ser ut en som flytande ko!?
Mitt liv är förstört asså :'(
Men ni får ha det bra då.
Ät inte för mycket nu och gå på alkoholfria fester!




Ser inte det roliga i det här.... säger bara en sak: Lägg ner

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0