!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Jag och Emma kan hitta på mkt saker...

igår sov ju Emma här, vi grillade pinnbröd och majskolvar ute, haha sen "tltade" vi på balkongen eller vi gjorde typ ett tält och låg och kollade på film ifrån laptopen. Sjuuukt mysigt men vid 5:00 vaknade vi och gick in eftersom att det var grymt kallt.
Men på dagen så åkte vi t Flaten och badade i typ 5 minuter haha för de var skit kallt och började spöregna. Sen stod vi ute ett tag och väntade på att pappi skulle hämta oss. De var så jävla kallt x) Och vi kunde inte sätta på oss skorna eftersom att våra fötter var blöta och sandiga så vi gick en bit och jag och Emma hade typ ingen känsel i fötterna ;p Haha jaja nog om flaten. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men på kvällen kommer Issa hit och slaggar. Nu på dagen ska jag nog bara fixa mitt rum och städa o lite så. Måste köpa en kamera också eftersom att jag råkade ta sönder min förra. Haha..
/Sofie

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0