!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

:(

Har haft en skiit jobbig dag, typ depig eller nått men Tanya sken som vanligt upp min dag x)
Jag var med henne idag igen och drpg till globen efter skolan och hon bjöd mig på Mc feast, haha, föresten TACK! :p
Men sen gick vi hela vgen hem igen för Tanya behövde prata ut, jag lyssnade som den intressanta lyssnare jag är, nej men vi snackade lite och jag känner inte att jag visade riktigt hur mkt jag brydde mig, det har nämligen varit mkt de senaste veckorna med kompisar.
Men Tanya du ska vet att jag bryr mig mer än nått och jag kommer alltid stötta dig oavsätt! ♥

Kommentera här<3
kommentar av: tanya ♥

sålänge du bara finns där så är det de ända jag behöver, hade jag inte varit med just dig så svär jag på att jag skulle gråtit, du gör mig stark gumman! älskar dig med !! ♥

2011-03-31 @ 18:41:29
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0