!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Jag har lök, massor av lök!

Har kommit hem nu efter en trött och rolig dag med Tanya :D
Vakna hos Hanna, blev skiit rädd först och undra hur fan jag kom deit... men nej nu var jag tråkig, nej men jag sov ju hos Hanna och hon tryckte i mig massa skit, chips, godis och skit, vi hade det grymt kul och såg lote film. Karate kid, skiit bra ! :D Så snygg x)
Men idag har jag varit med Tanya och vi åkte in och shoppade lite i fasta men vi åkte in till medis först och år världens godaste pasta sallad! Vi hade grymt kul osm vanligt, men jag var skiit tråkig eftersom jag var så jäkla trött.
 
  ´
Tycker synd om Tanya som fick va med mig x) ♥

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0