!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Dövdagen? röv....

Tjoooo! ♥
Är här nu igen ^^ Saknat mig?
Såklart ni har :D
Iaf, så är jag hos Tanya nu, har varit med henne idag och ah haft det kul som vanligt. Går inte att ha tråkigt med henne x)
Men vi drog in till globen , hon skulle kolla på sunglasses. Och när vi kom dit var det typ skiit tyst, man  hörde typ ingen prata men däremot står folk överallt och far och flänger med armarna. Tror ni inte då att det är dövingar som pratar med varandra x) Överallt stod det folk och snackade teckenspråk. Så jäääävla coolt (det häände bara inte), aldrig sett nån prata teckenspråk, och sen så får man se hela globen snacka det typ.
Fast helt ärligt var det riktigt creepy oxå :s Fick gås hud helt ärligt.
Hahaha så jävla kul när de ska applådera, de lyfter händerna och typ skakar dem.
Bah nu ger vi det en stor applåd.... helt tyst x)
Händer alltid nått annorlunda när jag och Tanya är med varandra ♥


Aja Tanya köpte sina glasögon efter att vi åkt hem och hämtat pengar och sedan åkt tillbaka... :p ♥

puss love ♥


Älskar dig bebis ♥

Kommentera här<3
kommentar av: tanya ;)

Hahaha CHECKA de händer bara inte!! xd

älskar dig med bebis! Bästa dagarna med dig asså :) <33

2011-05-15 @ 01:04:27
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0