!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Den coolaste -

Onsdag den 11 maj 2011, 4 veckor kvar till sommarlov och jag mår TOPPEN!

HEJ SVEJS! ♥
Nu är jag tillbaka igen och ska skriva om min roooooliga dag... x)
Var ju i skolan som vanligt, körde fotboll på Ip och ah faktiskt, jag kan rent ut säga att jag gillar skolan lite :)
Jag tycker att alla överdriver om att det är såå jobbigt och tråkigt, för asså det är skit kul att träffa alla och eftersom att inga av våra lärare är spciellt stränga så har man ju kul på lektionerna oxå :D
Det är inte speciellt jobbigt heller, går bra för mig vett ni ♥
Nu är det iof roligt att inte vara i skolan oxå xp
.
Iaf så har man varit med Sofie idag och hon STÄDADE! Helt otrligt...
Annars så har vi inte gjort mkt, letat efter nån rolig människa men det finns det ju ingen...
Missade Hannas dansuppvisning oxå :(
Skulle gått på den men glömde bort tiden.
wow..
läskigt smal... x)
Och ja jag drar in magen :p

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0